Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai Slaptažodį?
Prašyk Naujo!.
Draugai



automobiliudalys24.lt
Atsitiktinė Foto


TomoR VW Vento VR6 EX


Vasaros ratas 2011


LoRida VW Rabbit mk2
Prisijungę Vartotojai
· Prisijungę Svečiai: 2

· Prisijungę Registruoti Vartotojai: 0

· Iš Viso Registruotų Vartotojų: 944
· Naujausias Registruotas Vartotojas: MynDisB5
· Worasss14 saavaitės
· FieroGT36 saavaitės
· bully42 saavaitės
· Bad--Boy42 saavaitės
· TomasR44 saavaitės
· Vacys45 saavaitės
· Fenix45 saavaitės
· wilius53 saavaitės
· Wazaa54 saavaitės
· Erikas55 saavaitės
Skaičiai
Drop'o FAQ

Drop‘inimo FAQ (dažnai užduodami klausimai)


Ką reiškia spyruoklių spalvos ?

Ogi visiškai nieko, tai tik duoda „žinovams“ preteksta burti iš kavos tirščių. Yra nusistovėjusios normos kad raudonos spyruoklės daugiausiai žemina ir su jomis kiečiausiai važiuoti, o tarkim žalios minkštos ir nedaug žemina. Tačiau tai yra visiškas nusišnekėjimas, o jai jau taip atsitinkai tai tik atsitiktinumas, o ne taisykle. Kaip pvz. KW dukterinės įmonės gamintojas Weitec, visas savo spyruokles spalvina žalia spalva, nepriklausomai nuo jų savybių.

Kaip sužinoti info apie spyruokles, kiek jos žemina?

Šia info galima sužinoti iš kodo pateikiamo ant spyruoklės. Greičiausiai pradžioje bus pateiktas dalies numeris (part number). Reikėtų surasti gamintojo teikiama info panaudojant būtent tą kodą. Beja, dažniausiai paskutiniai apvalus skaičiukai kaip pvz /40 reiškia, kad jos žemins 4 centimetrus, nuo standartinio auto aukščio pateikiamo auto gamintojo.

Ar automobilio pakaba sužeminus greičiau genda ?

Pats paprasčiausias atsakymas, viskas genda nuo eksplotacinių įpatumų. Bet ištiesų važiuoklė patiria didesnius momentinius įtempius, todėl galima teigti, kad ir greičiau dėvisi. Praktika rodo irgi tą patį. Tad kasdieniams eko automobiliams gal to ir nereiktų.

O kas jei nupjausiu savo standartines spyruokles?

Blogai bus. Bet išradingi piliečiai taip daro ir manau darys. Ir netik dėl to kad tai pigiausias ir elementariausias žeminimo būdas, bet ir iš smalsumo. (arba savimotyvacijos ryžtis įsigyt rimtesnį setup‘a). O „pripjovimo“ pasekmės labai juntamos amortizatorių tarnavimo laiko sumažėjimu, savaime suprantama pažemės, bet valdomumo savybės tikrai nepagerės, galimas šalutinis poveikis "bouncinimas" tai kai per duobę perdaug pakyla ir poto perdaug nusileidžia, o tada vėl mesteli į viršų, nes prarandamas standumas spyruoklės ir pasikeičia amortizatoriaus veikimo vieta šiek tiek.. (ir laaabai retai būna, kad lužta.. išoka iš savo vietos ir pan.)

Kokiu būdu, geriausiai drop‘inti auto ?

Kiekvienam savaip, bet geriausias dalykas yra coil‘ai. Jei klaustumėte kodėl, tai paprasčiausias atsakymas nes galima pačiam reguliuotis pagal poreikius. Bet verta paminėti, kad gerai suderinti trumpinti amortizatoriai ir konkrečiai pritaikytos spyruoklės gali būti ne ka blogesnis, o kartais pagal važiavimo savybes net ir geresnis/patvaresnis variantas. (kaip pvz amortizatoriai „kupsto“ pagal tavo norus)

Kas yra coilai?

O bet tačiau, tai yra reguliuojamo aukščio, kartais dar ir kietumo bei dar visokiu "mandru" funkcijų atliekantys amortizatoriai. (galetų dar ir kavą virt)
pic'as bendram vaizdui

Ar apsimoka pirkti, pigius coil'us iš eBay ?

Šį klausimą turėtų atsakyti kiekvienas sau, bet kaip ir kiekvienas suprantame, kad pigiai ir gerai vargu ar būna. Žinoma jie savo darbą dirba, pasirinkus tinkamą variantą galima pasiekti puikių rezultatų. Žinoma pigios serijos nereguliuos kietumo, o tik aukštį. Daug sužeminus žmonės skundžiasi, kad būna kad ir bouncina ir nelabai dirba savo darbo. Kas be ko, kad kasdieniui važinėjimui to pakaks, bet jei norėsite su automobiliu sportuoti, tai tikrai nėra pats geriausias pasirinkimas

Kas yra reguliuojamo aukščio spiruoklės ?

Tai dar vienas žeminimo būdas, tai tiesiog spiruoklės kurios komplektuojamas kartu su srėginėmis lėkštutėmis, tokiu pat principu kaip coil'ai. Tiesiog tai pigesnis būdas, nes galima pasilikti senus stock amortizatorius. Ant kiek jis geras, patys jau manau numanote, nes standartinis amortizatorius nevisiškai atliks reikiamą darbą. Liaudyje jie dar vadinami bomz coil'ais, įdomi metafora ir labai įdomus realaus jų labai paplitusio gamintojo pavadinimas


Kas yra geriau: coilai, amortizatoriai su pripjautom spyruoklėm ar su "mandrom" raudonom ar kitom spyruoklėm?

Čia jau pagal piniginę, internetas rodo, kad brangiausi yra coil‘ai, tikriausiai pagal jų atliekamų funkcijų įvairovę, dar kartais jie būna patvaresni. (aišku kaip vartosi, po pagalvem laikant išvis negenda). Ir geriausias dalykas tu coil‘u yra patogumas - pasikelei sau ant donkrato, susukai spyruoklytes ir jau gali sau mandras varyt sulint asfalta i aikstute (servisai dar ir suvedimą patartų pasidaryti) Na o likę tokia prastėjančia tvarka: amortikai su raudonom ir kt. spyruoklėm ir pjautos spyruoklės.

Dėmesio!
Jei turite klausimų ar pastebėjote klaidų ar tiesiog norite išreikšti savo nuomonę, o gal tiesiog neradote atsakymo į jums ramybės neduodantį klausimą, tai butinai parašykite pastebėjimus čia komentaruose. Arba sukontaktuokite info@lowrider.lt

Parengė TomasR
Ačiū kad skaitėte, nepagailėtikite palikti komentarą. Ar paklausti jums rūpimą klausimą.


Komentarai
#1 | Ervinas · January 16 2012 13:29:11
Pas mane ant spyruokliu paskutiniai skaiciai 22/07 tai reiskia dropina 7 cm ? Ar tai daug mk4 golfui nekabins visur ? ar r 15 ratai tiks ?
#2 | TomasR · March 27 2012 01:32:01
Reiktu žinoti koks gamintojas, ir būtent to gamintojo prašyti iššifruoti. Ratai ar tiks apsprendžia ne vient tik R o ir ET bei J žinoma ir padangų išmatavimai.
#3 | TDIshcikas · April 19 2012 00:40:04
Sweiki. Kaip manote?, ar verta pirkti stai situs coiloverius b5'tam passatui.
Kaina 1250lt.
http://www.carlab.dk/shop/gevindundervogn-vw-passat-283262p.html
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.